Busy vs. Moving

Huhuhuhuhu!!! lama gak tak update blog ni agak bersawang la blog ku ini. padahal tak kemana pun cuma busy memanjang je mencari kerja sana sini, duk umah melayan karenah anak².
Huh hampir sebulan gak blog ni bersawang, aku mcm biasa la still jadi husband house, kerja tak dapat² lagi dah kesana sini enterview satu pun tak sangkut lagi. ape leh buat la blom ada rezeki lagi. dah mcm² dah aku cuba tapi still tak dpt² gak hmm!!!

dlm aku tak kerja sempat gak la aku & family aku berpindah randah dari gombak balik ke ampang, sebab dah tak larat jauh sangat wife aku nak gi kerja, lagi satu kalau la ade rezeki aku dah dpt kerja, takde sape nak jaga anak² aku kat sana, sekurang²nya kat sini dekat ngan ibu mertua ku boleh la dia tengok²kan cucu² dia. lagi pun biaya kat sini kurung sikit jauh berbeza duduk kat gombak tu.

Lagipun aku tak berapa minat sangat la duk gombak tu kebanyak org kat situ kuno. tengok org mcm tak pernah nampak org,
especially jiran umah aku tu. kalau aku kuar tak pakai baju je terus nak bercakap. tak pernah tengok org buka baju ke. setau aku zaman nabi pun tak pakai baju, salah ke aku kuar tak pakai baju kuar umah aku bukan nya bogel tak pakai baju je, hey come on la kalau aku ni pompuan yela kot kalau tak pakai baju, mau tak jadi tumpuan satu gombak tu. nak kata org kampung tak gak, aku rasa org kampung lebih modern dari jiran aku tu.

sekarang dah duk ampang balik ni ok la, lagi pun org² kat sini jenis tak amik tau, engkau², aku². bebas dari org kuno muno.
facilities boleh di katakan hebat gak la, kalau aku rasa pressure aku terjun kolam, anak² aku pun tak la terperap duk dlm umah je mcm kat gombak.

Gambar² takde lak sbb takde camera nnt arr aku update gambar bila aku ada camera, sbb sekarang ni ekonomi tengah down so tak mampu nak beli camera ekeekekeke.

0 comments:

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d