Sehari Suntuk

Huh!!.. Hari ni penat gila memula gi interview, biasa la interview ni isi form pastu
bla..bla..bla.. Lepas gi interview, terus gi klinik kerajaan kat gombak nak cocok
aryan, ni dah yang kedua kali, biasa la klinik kerajan ni benda leh settle 1 jam dibuatnya
jadi 2 jam adeh letih menunggu,

habis tu plak balik umah jap ingat nak makan tak sempat makan dah kena pi office wife aku. Sian wife aku tak sempat duduk dah kena pi kerja lak, memandangkan
kekurangan budget so me n anak² ikut sekali nak safe dari bayar parking,

biasa la parking kat KL ni mana ada yang RM1-2 semua atas RM3. so aku ngan anak² tggu kat keta sampai wife aku habis kerja, tak lama sangat pun ada la dalam 2 jam mcm tu. Sampai je umah anak² semua pengsan keletihan mcm perkerja buruh buat KLCC dah aku tengk anak² wakakaka...

Klinik pun old school mcm zaman penjajah jepun je..

Ni la org yang nak di cocok sedang menggu giliran wakakaka!..

1 comments:

Ezna said...

Aryan siap berdengkur2 lg pa..hahahaha pengsan tahap dewa dh diorg mlm td..takpe..nxt month kita g menyusahkan diri kat klinik kerajaan lg ye..

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d