Tagged


Adeh!.. takde benda nak di postkan dah 2 hari tak buka blog buka je kena TAG lak dengan bini sendiri wakakaka...

[soalan untuk panaskan badan dulu]



1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
>>Benda ni aku pikir 8x nak jawap sebab kedua²nya aku suka!!

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
>>aku nak tebu!! air kelapa bertimbun kat kampung aku aku dah muak.

3. Apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
>>entah lagi pun aku tak suka kacang wakakaka.

4. Anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yang macam mane ?
>>kalau lelaki aku suka gaban.. kalau pompuan aku suka bini aku la bengongnya soklan.

5. Apakah perkara yang wajib anda buat sebelum tido ?
>>adeh dah tentu la mengerjakan kewajiban dengan bini wakakaka.



[soalan yang memerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam]


1. Andaikan ada orang menghina ahli keluarge anda. apakah yang anda akan buat ?
>>uina geng mati bah la kau aku bunuh. sabahan ni geng kalau bukan aku mati dulu org tu yang mati.

2. Adakah anda akan tolong kawan anda yang dalam kesusahan walaupun dia pernah khianati anda ?
>>adeh agak sedih la soklan ni, aku jenis murah hati aku tolong jela mana yang mampu.

3. Andaikan besok hari terakhir anda hidup. Apakah perkara yang anda ingin buat sebelum mati?
>>adeh besok nak mati hari ni baru tanya bengong nya soklan. dah tentu aku nak senangkan anak bini aku sebelom aku gi jumpa kurt cobain.

4. Adakah anda akan pilih orang yang anda cintai atau orang yang anda sayangi sebagai pasangan hidup ?
>>adeh bab² ni aku kureng sikit tapi of coz la bini aku yang aku cintai n sayangi, ehwah!!!

5. Apakah yang membuatkan anda bersemangat untuk hidup sampai sekarang?
>>maju lah sukan untuk negara!!! wakakakaka.. dah semestinya ibu n anak² aku yang buat aku terus hidup n semangat..

6. Andaikan masa dapat diputarkan balik, apakah yang anda ingin betolkan ?
>>huh!! soklan yang aku suka, mcm back to the future lak, aku nak ada rumah banglo yang ada swiming pool, aku nak ada bodyguard sentisa di sebelah anak bini aku, aku nak kereta GMC 2 buah, aku nak ada BMW 5s, aku nak, aku nak ada org gaji 5 org tak la rosak tanga bini aku, aku nak ada org sentiasa jaga anak² aku org yang tidak dikenali dekat dgn anak² aku bodyguard tembak je. hahaha.. hebat tak cita rasa aku kalau aku boleh ulang balik semua akan ku sediakan semua tuk keluarga aku.

7. Adakah anda akan give up jika perkara yang anda lakukan asyik gagal?
>>hoh!!.. aku jenis malas nak pikir kalau aku rasa aku leh buat aku buat sampai dapat kalau tak pi mampus malas aku nak buat sakit kepala..

8. Adakah anda akan memaafkan orang yang telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
>>hoh!! tembak guna senapang patah tu pun kalau ada la senapang takde guna golok je..

9. Andaikan kawan anda menghidap penyakit berjangkit. Adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
>>adeh... kawan jela kalau nak mati pun bukan dari berjangkit je mcm² pun boleh mati gak.

10. Sesetengah orang mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. Apa pandangan anda ?
>>Hohohoho.. kalau menyusah kan jangan la beranak, bagi aku budak ni la teman aku bergaduh tiap hari especially anak² aku takde doarang sunyi la hidup aku ni..



Dah habis dah? huh!!.. penat jugak menjawap nasib baik la bini aku yang tag kalau tak jangan harap la aku nak melayan benda².

Sesiapa nak mentagkan diri tu tag la sendiri aku tak reti nak tag² orang.

0 comments:

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d