Tagged 2


Adeh kena tag lagi tak habis² TAG!!! TAG!!! TAG!!! ni kerje wife aku arr ni.
Di tag terus menerus lemas dah aku nak menjawap. sepatutnya ni 1st tag, aku tak perasan lak banyak sangat yang nak di jawap tu sampai tak perasan tu.


[Tag lagi dari wife aku]


1. Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu
-> 1st dah tentu la wife (Ezna) aku & anak (Adam & Aryan)
-> 2nd bini no. dua (spectra & ex5) wakakakaka. takde 2 ni aku susah cari $
-> 3rd $ takde $ cam nak bagi makan anak bini ooi..
-> 4th computer ku takde dia aku tak tau aku dia tag sekarang ni wakakakaka...
-> lupa lagi satu ROKOK dan LIGHTER!!!

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri
-> rumah & kereta tu pun dah takde dah waaaaa!!!
-> handphone sonyericsson P910 & PS1 2x PS2 2x Sega Saturn semua dah tinggal kenangan.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
-> Hahahaha... romantika di tampoi. Di mana saja janji sah.

4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
-> aku tak suka main rasa², tapi aku nak sampai seumur hidup
kalau boleh bukan di dunia sqja di akhirrat pun kekal.

5. Adakah anda dilamun cinta?
-> yes wit my lovely wife (Ezna).

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
-> aku lupa la nama kedai mamak tu yang aku ingat makan tosai 2x, wit Mr & Ms El Bun.

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-> Motor Trader kot aku pun tak ingat aku bukan suka sangat beli buku or majalah ni wife aku rajin arr.

8. Apakah nama penuh kamu?
-> Hahahaha.. Mere nam DON!!! @ GABAN wakakakaka!!!

9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
-> Aku nak MAK!!! Aku tak suka bapa aku BANGSAT!!!!

10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
-> Haaa yang ni soklan best. Aku nak jumpa ketua kongsi gelap yang terbesar di dunia
. leh la sekali minta kerja kosong jadi bodyguard ke jaga kawansan ke. Memang lama dah aku cari² tapi tak jumpa² gak.

11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu
-> 1 Dah tentu la wife (Ezna) aku sampai ke mati.
-> 2 Adam Iman Micqael my son
-> 3 Aryan Iman Micqael 2nd son
-> 4 Spectra my car
-> 5 Salem my rokok
-> 6 A4 Tech Keyboard n Mouse computer la tu
-> 7 Honda ex5 my motor
-> 8 Sony Ericsson my phone
-> 9 aku tambah satu $$$$ ada sahabat.

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
-> ikut rajin aku, tadi baru je aku cuci baju, bukan aku yang cuci macine hehehehe. kalau aku malas aku diam je, tapi aku selalu tolong wife aku, sapa tak sayang bini oii!!

13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
-> Hehehe.. Sudah tentu thailand
n philippines leh tengok tiger show heh heh heh heh.

14. Pelukan atau ciuman?
-> Hohohoho dua² aku nak atas bawah kanan kiri semua aku nak wakakakaka!!!

15. 8 perkara yg amat saya gilai
-> 1 dah tentu la wife aku
-> 2 KFC
-> 3 Mc D
-> 4 play station
-> 5 computer
-> 6 modified kereta
-> 7 beer
-> 8 rokok

16. 8 perkataan yg sering diuchapkan
-> 1 papa love you (ni tuk wife aku je)
-> 2 kimak
-> 3 bangang
-> 4 bodoh
-> 5 bangasat
-> 6 BAH!! (ni kalau aku jumpa org kampung aku arr)
-> 7 fucker
-> 8 mampus!!!
-> aku jenis uncensored nya org kalau aku nak ucap aku ucap je.

17. 8 buah buku yg plng terbaru dibaca
-> dari tadi ni la soklan paling senang aku nak jawap AKU TAK SUKA MEMBACA wakakaka!!!

18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali
-> 1 nelly - E.I
-> 2 eminem - mockingbird
-> 3 afroman - because i got high
-> 4 ICP - fuck the world
-> 5 dr. dre - forgot about dre
-> 6 house of pain - jump around
-> 7 cypress hill - insane in the brain
-> 8 dygta - kerna ku sayang kamu (ni untuk wife aku je)

19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu
-> entah aku pun tak ingat takde rasanya, apa yang aku nak pelajari kerja aku je matahari belom timbul dah pi kerja matahari dah terbenam baru aku balik umah macam mana aku nak belajar sesuatu.

20. Tag 8 horang
Hoh!! tak reti la aku nak tag² orang ni sape yang nak mentagkan diri tu copy paste jawap tu je la.

Huh!! banyak betul soklan yang ni, penat, letih, lesu aku dibuatnya. apa yang patut aku jawap aku dah jawap. sesiapa nak cuba copy je la jangan ikut jawapan aku dah la.

0 comments:

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d