Cuti² Malaysia

Hohohohoho!!! lama gak aku tak update, busy dgn family, start dari birthday adam 1st may hari tu aku busy melayan anak², lagi pun wife aku cuti 4 hari, apa lagi cuti² malaysia la kami sekeluarga. Tak ke mana pun bawa anak² jalan² area KL ni je pi main layang², pi mkn Mc`D, pi umah mak tok, selebihnya lepak kat umah tengok astro hehehehehe... Cepat sangat masa berlalu 4 hari mcm sekejap je, hari ni wife aku dah start kerja, aku macam biasa la duk umah jaga budak². update blog, usha² kerja yang di tunggu tak gak dapat² adeh... Eh!! lupa Happy Birthday ADAM!!! Sorie tahun ni birthday adam kecil²lan je, papa tak dapat bagi adam hadiah, papa doakan adam semoga panjang umur murah reziki, dah 2thn dah anak aku sorang ni, tak lama lagi adam boleh gi sekolah, ramai kawan².

Gambar ni kalau tak silap aku, aku tengah bergaduh dengan adam sebab layang2 putus.

Budak sorang ni pulak boleh layan tido tengah2 panas tu.

Haa.. ni dia orang 1st time pijak tanah.

Ni pulak sesi di umah maktok, hai sampai ke kaki tu nak buai ayun tu Hahahaha!!!


Ni je la pic yang aku ada yang selebihnya ade kat blog wife aku.

0 comments:

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d