Still Don't Have A Job


Adeh!! kalau ada benda ni lama dah aku letak kat kepala aku ni. sampai sekarang aku still tak dapat² kerja lagi, dah cuba dah sana sini still menunggu gak. hmm entah bilanya nak kerja pun tak tau org dah mula pikir bukan² dah. hutang nak di bayar lagi adeh!! kalau hidup sorang dah merempat kemana-mana dah aku ni. nasib la ada wife aku, tu pun kesian kat wife aku tak cukup nak bayar hutang dgn gaji dia sorang. dgn kereta nak di bayar umah lagi, anak² lagi. nak menyamun tak tau kat mana. mungkin sebab ni la banyak penyamun kerna sesak dengan hidup, nak kerja susah sangat nak dpt. kata org memilih kerja masalanya banyak employer yang memilh, nak bangsa cina la nak pengalaman 3-4thn la, mcm mana org nak ada pengalaman kalau tak di bagi kerja. itu swasta kalau goverment lagi la putih mata nak dapat. nak ada surat sokongan la, takde org dalam takan dapat nya la, sebab tu perkerja goverment sampai kecucu cicit anak suadara mara je yang banyak org lain takde.

0 comments:

Post a Comment

 
©2009 Judgement Day | by c h o h a z a ® d